Ostutingimused

Ostu sooritamiseks palume Teil ennast registreerida kliendiks. Kui olete soovitud tooted leidnud ja ostukorvi lisanud, vormistage ost. Kõik veebipoes näidatud hinnad sisaldavad käibemaksu. Seejärel saadetakse teile tellimuse vastuvõtmist kinnitav e-kiri.

Tasumine

Tellimuse eest saab tasuda ainult pangalingi kaudu. Pärast ostu vormistamist suunatakse teid automaatselt valitud internetipanka.  Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljapool Koolibri e-poodi turvalises keskkonnas. Pärast tellimuse eest tasumist  saate tellimuse kinnituse koos saadetise jälgimisnumbri ja arve lingiga. Kui tellimus jääb maksmata, saate selle hiljem tellimuse kinnituses oleva lingi kaudu. Tellimuse eest tasumise võimalus säilitatakse arvel kuni 24h jooksul. Tellimust hakatakse täitma pärast makse laekumist. Valitud tooteid hoiame 5 päeva ostukorvis, peale seda need eemaldatakse.

Tarnetingimused ja -aeg

  • Tellitud kaup jõuab Eestis kohale hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.
  • Ostetud kauba kättesaamiseks Eestis on järgmised võimalused:
  • DPD pakiautomaat – 2,39€
  • Omniva pakiautomaat – 2,69€
  • Itella SmartPOST pakiautomaat – 2,69€
  • DPD kullerteenus – 5,90€
  • NB! Kui tellimuse maksumus on €40 või suurem, siis saatekulu ei lisandu.

Tellimine välismaale

Välismaale tellitud kaup saadetakse välja hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ja jõuab kohale olenevalt postiteenuse osutajast. 

Soome tellitud kauba tarnime kas kulleriga või SmartPOSTi pakiautomaati, kullerteenuse hind 12€. Mujale välismaale tellimiseks palun saatke kiri müügikorraldajale Ines Laansalule e-posti aadressil ines@koolibri.ee. Kättetoimetamise hind sõltub paki kaalust ja sihtkohariigist.

Kättesaamine

Kui valisite kätte saamiseks SmartPOSTi, DPD või Omniva pakiautomaadi, teavitatakse teid paki kohalejõudmisest SMSiga ja saadetakse pakiautomaadi ukse avamiseks vajalik kood.

Isikuandmete töötlemine ja otseturundus

E-poe külastuse ja ostude käigus müüjale avaldatud ostja isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress) käsitletakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmed veoteenust pakkuvale saadetise kohale toimetamiseks. Müüja ei avalda ostja poolt avaldatud andmeid tellimuse täitmisega mitteseotud isikutele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.

Ostja õigus lepingust taganeda ja tagastamine

E-poest ostu sooritamisel on teil õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamisest ja tagastada kasutamata toode. Lepingust taganemiseks peab ostja Koolibrile saatma e-posti aadressile pood@koolibri.ee taganemisavalduse.

Koolibri teeb tagasimakse samale panga arveldusarve numbrile, millelt ost on sooritatud, kui taganemisavalduses ei ole näidatud teisiti. Kui ostja taganeb lepingust, kohustub ta tagastama kasutamata ning kahjustamata toote viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates.

Ostja võib tagastada toote Koolibri Tartu esindusse või pakiautomaati, kasutades Omnivas toote pakiautomaati saabumist teavitavas SMSis ja DPD-s tagastuskoodi, mis saadetakse eraldi SMSiga peale paki väljastamist. Itella Smartposti sinise automaadi puhul kasutada sama uksekoodi ja valge automaadi puhul tuleb teha kapi broneering https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/
Tagastatud toote lattu jõudmise järel maksab Koolibri ostjale tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, toote eest makstud summa. 

Pretensiooni esitamine

Toote puuduse ilmnemisel peab ostja hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni.

Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-kiri) kaebuses tuleb märkida nimi ja kontaktandmed, tellimuse kuupäev ja kaebuse esitamise kuupäev, toote või teenuse puudus, esitatav nõue, tehingu sooritamist tõendav dokument.

Koolibri vastab ostja kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul.

Kui Koolibri on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile. Tarbijakaebuste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel.